Roldans nk

Hoe leuk is het je eigen passie te delen met je twee beste vriendinnen.

En hoe mooi zou het zijn als mij meiden een sort van beste vriendinnen worden.

But that aside, wij zijn de heledag zondag naar de Nederlandse kampioenschap rollerdans geweest. En het was geweldig!

Ik heb voor mijzelf toch de stap genomen om hier mee met de meiden te genieten en heb iets voor mijzelf gevonden. Na de zomer stop ga ik hier ook aan mee doen en samen met de meiden optreden. Ook wat leuke glitter dingen gekocht.

Tijdens de lunch mochten de meiden hun skates aan. Ze hadden samen de hele piste voor hunzelf! En dat vond ik heel mooi om te zien.

Iemand voor lotten kwam langs dus twee euro gegeven en ja wel maya kreeg een super gekke knuffel helemaal roze en helemaal maya en zowi kreeg een barbie zwemband. Jammer voor haar ik hou helemaal niet van het water maar zij is er heel erg blij mee dus helemaal top!

De show was heel mooi en de meiden hebben vriendinnen gemaakt ook super leuk!!! Tijdens kwam iemanf vragen of de meiden mochten de prijzen uitgeven van mij!nou Graag! Helemaal geweldig hun springen mama helemaal blij echt super leuk was dat.

Zowi mocht samen met de burgermeester uitdelen en zij ging dus heel vaak want soms was er maar een persoon die wat won. Maya vond dit helemaal niet tof. Ze zij ik wil nu ook meer. En toen was het afgelopen.

Hopelijk lukt het om fotos te plaatsen want het was echt te leuk voor worden.

Pas heel laat naar bed een een traag start aan maandag maar wel een heel leuk dag gehad.

Comments

Popular Posts