New hobby. Summer goals.

Ongeveer een maand geleden was het een jaar sinds dat mijn man was overleden.

Ik kan daar veel overzeggen maar vandaag gaat het over iets leuks. Want rond die tijd heb ik over een leuk sport geleerd. Kunst rolschaatsen of net ijsschaatsen op wielen. Ik heb altijd een liefde voor schaatsen gehad. Zelfs als au pair had ik toen ook skielers gekocht voor mijzelf en heb ze nog. Maar nooit had ik verwacht dat de meiden dit zo leuk zou vinden.

Voor de zomer ben ik van plan om mijn Nederlands te verbeteren. Ik ga bijles nemen en ik ga het eindelijk echt leren. Dus hier bij juist de blog om ook te stimulieren dat ik het ook juist oefen. En de kinderen erbij betrek dus over ons praat.

Daarnaast ga ik de maand juli volop trainen. Ik heb hier zo ongelofelijk veel zin in. Ben nu al maar drie keer en voel het overal.

zo voor de zomer hebben we genoeg te doen jammer dat we geen weken erbij kunnen boeken.

Comments

Popular Posts